Bulis hétvégénk volt

Annyit kért a kicsi - immár kilenc éves - gyerkőc, hogy kék és fekete legyen. Úgyhogy sokkal könnyebb dolgom volt, mint például mikor kalózos bulit tartottunk.



Mivel egész héten minden délutánra volt egyéb dolgom, nem tudtam extra időt szánni a készülődésre. Tehát rendeltem egy tíz szeletes csokitortát a közeli cukrászdából. És mivel az evés a legkevésbé fontos tapasztalataim szerint az ilyen bulikban, egyszerűen szendvicseket készítettem pár ropogós, illatos bagettből. Meg persze beszereztem némi egészségtelen rágcsát mellé, mert enélkül nem telhet el szülinapi parti.


A dekorációhoz vettem papír szívószálakat és szép cupcake-papírokat a kisebb falatoknak az eztettemből. Fekete, kék és fehér krepp-papírból egy-egy csomaggal használtam fel a díszítéshez. A gerendára egy részéből bojt girlandot tekergettem. Az elkészítését a pizzazzerie blogon találtam.


A maradékot pedig egyszerűen csíkokra vágtam és tűzőgéppel egy madzagra erősítettem, ez a büfé asztal mögé került a karnisokra kötözve. (amúgy laptop asztal, de ezt a funkcióját szinte sosem teljesíti) 


A díszítés másnap is fönt maradt, mikor a család jött köszönteni, akkor a terített asztalra fekete-fehér szalvéta és kék karcsú gyertyák kerültek a fehér tányérok mellé. (Publikus fotó erről nem készült, bocs.)

Nincsenek megjegyzések: