A varrásról

Régen mutattam már saját munkákat, mint ahogy régen is készítettem csak úgy, kedvtelésből olyanokat, amiket szerettem volna. Az elmúlt hétvégén elkapott az alkotási láz, meg némi nosztalgia a "régi szép idők" után, így ollót, tűt, varrógépet ragadtam és órákon át föl sem néztem az asztalomtól, egyszerűen csak azért, mert ilyen kedvem volt. Biztos vagyok benne, hogy lesz folytatás, egyrészt mert jólesett újra varrni, másrészt meg rengeteg gyönyörű anyagom van, amiket bizony kár lenne veszni hagyni.
Ugyanakkor azt is eldöntöttem, hogy kizárólag olyanok fognak ezentúl kikerülni a kezeim közül, amit én jónak látok, olyan ütemben, ahogy kényelmesen meg tudom valósítani. Másik munka mellett csak így működik. Remélem megértitek! Mind fölkerül majd ide a Meska boltomba, az aktuális készletet ott mindig megnézhetitek, válogathattok belőle. A legújabbak tehát itt láthatóak:

 csörgők és pici batyusok tengerész stílusban

 apró batyusok tavaszi tarkaságban

pólyások, mert ti is szeretitek :)

Nincsenek megjegyzések: