Helló február!

Olyan hihetetlenül gyorsan telt el az év első hónapja, hogy szinte észre sem vettem. Másrészt viszont a karácsonyi pihenés már eléggé távolinak tűnik, olyan rengeteg minden történt azóta.
Bár többnyire a január nálam laza szokott lenni, most csöppet sem volt az. Volt varrás is benne, de annál jóval több teendő a blog körül. Nem ismétlem az utóbbi napok bejegyzéseit, láthattátok mekkora munka áll mögöttem. Az alapokkal elkészültem.
De nem csak a blogon raktam rendet, hanem a mindennapjaimban is. Új rendszert alakítottam ki az itthoni teendők elvégzéséhez is, remélem így még hatékonyabb leszek a házimunkában is! Erről egy hét múlva írok majd többet .
Egy angol tanfolyamot is elkezdtem, mert van még hova fejlődnöm (és akkor most nagyon jóindulatúan fejeztem ki magam).


 Hogy februárra mit tervezek? Építkezem arra, amit megalapoztam.
A blogon rendszeres bejegyzésekkel jövök, küldöm a hírleveleket.
Készítem a rendeléseiteket és az újabb figurákat is, befejezem a megkezdetteknek legalább egy részét. Amint az időjárás engedi átrendezem a műhelyt - természetesen beszámolok róla (részleteket a hírlevelesek kapnak majd).
Intézem a család ügyeit, elkészítem a jelmezeket, sütök finom sütiket és kipróbálok legalább egy új főzeléket Feri könyvéből, mert ilyen nyitott vagyok. :)
Kiolvasok pár könyvet és pihenek is egy kicsit.

Nektek hogy telt az év első hónapja? Mik a terveitek februárra?

.

5 megjegyzés:

dolgoSKezek írta...

Eddig mindenhez hozzászóltam volna szívem szerint, de vagy éjfélkor olvastalak, és fáradtak voltak a szempilláim már az íráshoz :), vagy rohanásban mint most - de mostmár írok! Jó hogy újra írsz sokat, szeretem a hangulatképeidet is, nem csak a munkáidat. A műhelyes poszt személyes vonatkozás miatt különösen érdekel majd. Egy szoba közepére tolt bútorkupacban ülök, ma falat kell festenem, de lovat is kell varrnom, amit ma már fel is kell adnom, muszáj pedikűröznöm is, mert banya a lábam, és porszívózásra is szükség lesz, szóval februárra elsősorban a Pici Műhely lakbermagazinossá varázsolását tervezem, sok varrást, és hogy az az előző pedikűr 28-áig össze is jöjjön! :D

Anett írta...

Mi nálunk a január az új lakásba való költözésről szólt. Vége van hála az égnek, most már CSAK a szokásos formalitások vannak hátra megspékelve azzal, hogy mindez Ausztriában történik. Tanulj angolul, sosem tudhatod, angol nyelvtanárként mondom ezt!! Én a némettel szenvedek, szóval átérzem.
Várom az újdonságaid, legyen az figura, poszt!!

boGár krea írta...

Hú, Dóri! Jó nagy munkában vagy! Kíváncsian várom a végét. Hasonlóan állok a műhelyemmel, mint te. Nem rettentő a helyzet, de ráfér a rendezés. Festést nem tervezek, de időről időre motoszkál a fejemben, hogy mégis kéne. Meglátom még...
Kitartást neked!

boGár krea írta...

Anett, akkor azért még nem unatkozol februárban sem. :) De a csinosítás már olyan jó része a költözésnek! (Mondom én, aki igazából csak egyszer költözött... És még hét év után is csinosítok.)

Anett írta...

Igen, a dekorálás, éppen ide illő tárgyak kiválasztása valóban a legjobb része az egésznek. De ez költözés nélkül is remek feladat.