Helló 2016, Isten veled 2015!

Az élet időnként meglep bennünket. Hol jó, hol rossz dolgokkal, hol pedig valami olyasmivel, amiről csak később derül ki, hova sorolhatjuk. A közös bennük, hogy mindből tanulhatunk, fejlődhetünk általuk, ha odafigyelünk. 
Tavaly ilyenkor nagy tervekkel indultam neki az évnek és nagy energiákkal vetettem bele magam a munkába. 
A legszembetűnőbb változás a blogon következett be: megújult, felfrissült külsőleg és tartalomban egyaránt. Új rovatokkal bővítettem és sokkal gyakoribbá tettem a bejegyzéseket. Lényegesen több időt szántam rá, mint a korábbi időszakban. Azon túl, hogy óriási örömömet leltem -és lelem most is - benne, szerencsére ti is megszerettétek. 




A műhelyben nagy mennyiségben készítettem a figurákat, tovább haladva a megkezdett irányvonal mentén, nagyobb hangsúlyt fektetve a legnépszerűbb és legkedveltebb játékokra.

Közben azonban már érlelődött bennem a gondolat, hogy váltanom kéne. De nem tűztem ki ehhez még konkrét időpontot. Azt gondoltam, előbb tanulok, majd ahogy az életünk változik - a gyerekek nőnek, másfajta figyelmet igényelnek -, én is megtalálom az új utat. Persze nem így lett. 
Az év felénél egymásra találtunk egy olyan munkával, ami éppen a terveimbe illett. Nem volt tehát kérdés, hogy belevágjak-e? Azóta sem döntenék másképp! 

Ennek köszönhetően megváltozott családunk élete is, hiszen nem vagyok folyton kéznél, de nem is kell. Így is itthon vagyok, mire a fiúk végeznek az iskolában és haza tudok jönni bármikor, ha szükség van rám, hála az itthonról is végezhető hat órás munkámnak és főként rugalmas főnökömnek.
Összességében azonban nyugodt, kiegyensúlyozott napokat hozott a változás, hiszen nem itthon dolgozom, nincs rajtam az a nyomás, hogy ott a munka az orrom előtt, mégis mást "kell" csinálnom. Kényelmesen belefér a délutánokba a házi munka, a család, a pihenés, a blog és egy kis varrás is, ha úgy döntök. Jó beosztással persze... 

És ezzel el is érkeztünk hozzám. Persze a fentiek is mind rólam szólnak, de van egy szelete az életemnek, ami csak az enyém. Ide tartoznak azok a hobbik és pillanatok, amit saját épülésemet és örömömet szolgálják.
Állandó, megingathatatlan ezek közül az olvasás. Nem telik el nap, hogy ne vennék könyvet a kezembe! Ez idén sem fog változni, ebben biztos vagyok. 
Tulajdonképpen a tervezést, rendszerezést is ide sorolhatom, mert örömmel ülök le minden év, hónap és hét elején, hogy az előttem álló időszakot valamennyire számba vegyem. Tavaly ebben egy (két) saját készítésű füzet segített. Idén egy filofax lesz a társam benne. (Az utóbbi napok szabad perceit vele töltöttem, hamarosan írok róla részletesen.)

A 2016-os terveim nagy vonalakban már megvannak, a részleteket még ráérek kigondolni. Nem tudom milyen új meglepetéseket tartogat ez az év, de állok elébe! 

Kívánom nektek és magunknak, hogy legyük boldogok, elégedettek, vidámak és egészségesek ebben az éveben, sok kedvesség, öröm és siker vegyen körül bennünket! A legfontosabb pedig, hogy tudjunk és merjünk tenni ennek érdekében!

Nincsenek megjegyzések: