Sorakoznak már

Paradicsomszószok és paradicsomlevek a legújabb díszei a kamra polcnak. Igen, én dísznek is használom őket. Persze remek, mikor az itthon eltett házi paradicsomból télen főzünk valami finomat vagy a lekvárokat majszolgatjuk, de nekem mégis az a csúcspontja a befőzésnek, amikor címkéket készíthetek az üvegekre, majd megcsodálhatom a kész művemet a polcon.


Idén a fotojet-en dobtam össze a címkéket. Ajánlom figyelmetekbe ezt a képszerkesztő oldalt. Egyszerűbb kollázsokat, feliratos képeket pillanatok alatt el lehet vele készíteni.

Tehát feliratoztam a nekem tetsző képeket, sokszoroztam megfelelő méretben wordben és kinyomtattam fénymásoló papírra. Egyszerű ragasztó stifttel ragasztottam az üvegekre. Ha vizes kézzel nem nyúltok hozzá ezt követően, tökéletes megoldás házi használatra.
A kiürült üvegről pedig könnyedén eltávolítható így a matrica, nem kell órákig sikálni, áztatni a következő befőzés előtt.



Nincsenek megjegyzések: