Szeretem...

és mindig is szerettem. Habár itt a blogon először a kávét emeltem ki, a tea sokkal régebb óta szerepel a kedvenceim listáján. Hogy éppen melyik, az változó. 
Természetesen a legjobb az igazi, jó minőségű teafűből forrázott változat. Hétköznapokon azonban filteres teákat fogyasztunk inkább. Örök kedvencem az egyszerű citromos mézes fekete tea, oka valószínűleg még gyerekkoromba nyúlik vissza. Akkor még nem volt ekkora választék, ritkán volt otthon másféle. Az elmúlt hetek betegeskedése alatt is többek közt ezzel gyógyítottam magam. 
De szívesen iszom jóféle, igazi gyümölcs (nem ízű!) és zöld teákat is ízesítés nélkül. Többnyire az évszakokkal változik melyik van épp soron. Nyáron persze jönnek a jeges citrusos, mentás ízek - sokszor a kertből szedett alapanyagokból. Télen a gyömbéres, mézes, narancsos esik jobban. A jázminos és bergamottos pedig jöhet akármikor.
Végül be kell vallanom, én a gyógyteákat is nagyon szeretem a maguk nyers egyszerűségében. Egyetlen kivétel a hársfa tea, ebbe mindig teszek mézet is. Egyébként már önmagukban is illatosak, ízesek és még gyógyítanak is!


Van kedvenc teátok?
Esetleg saját teaszertartásotok is hozzá?

Nincsenek megjegyzések: