Helló március!

Beköszöntött a tavasz. Legalábbis a naptári. Az igazit meg már nagyon várom!
Nézzük csak, mit is sikerült februárban elvégezni a terveim közül:
Ahogy ígértem, most igazán rendszeresen blogolok és a hírlevelek is minden szerdán a postaládátokban landolnak. Remélem elégedettek vagytok vele! Én nagy szeretettel írok nektek minden alkalommal.
A rendeléseket teljesítettem terv szerint, alakul az új tavaszi ötletem is, talán már a héten mutathatom is.
Kibontakozni látszik egy új üzleti együttműködés, ami szintén nagy örömmel tölt el.
Itthon a család, a háztartás ügyei, a sütés-főzés folyik a rendes medrében. Ahogy egy hónapja megígértem, kipróbáltam egy vadi új főzeléket is - sárgarépás csicseriborsó -, szívből ajánlom mindenkinek!
És végre sikerült egy jót pihennünk: megszöktünk egy hétre a Mátrába. Persze ezzel együtt (és ezen túl is) a sok könyv is kipipálva.


Márciusban szeretném végre rendbe tenni, átrendezni a műhelyt - az időjárás (és a hangulatom) eddig nem kedvezett hozzá.
Bemutatom nektek a tavaszi újdonságokat, ezúttal kicsit más lesz az eddigiekhez képest. 
Készülődünk húsvétra, ehhez sok ötletet hozok majd és nyuszikat, madárkákat minden mennyiségben.
(A hírleveleseknek kedvezmény is jár hozzájuk!)
Itthon több családi ünnepünk is lesz ebben a hónapban, ezekre is készülök.
 A tavaszi nagy takarításnak is eljött az ideje.  Nem érzek most magamban nagy kedvet hozzá, de utána nagyon jó lesz! Ugye? És remélem kisüt a nap is, hogy ennyivel segítsen!
Elkezdhetem a kerti munkákat is. Már nagyon várom!
Ahogy elnézem, megint nem fogok unatkozni, és ez itt csak a fő teendők sora.

***
Nektek milyen terveitek vannak márciusra?
A februáriakat sikerült teljesíteni? 
***

Nincsenek megjegyzések: