Hétvégi hangulatfokozó

Sajnos a hó örömeit nem igazán élvezhetjük mostanában, de azért van más, amitől jobb kedvünk lehet így január vége felé is. Tulajdonképpen jobb is ilyenkor a meleg szobában.
Ha szeretnétek ötleteket ahhoz, mitől derülhetnétek jobb kedvre, régebben már írtam róla A-tól Z-ig, hogy miért is jó a tél, mit szeretek benne én.


Ebben a cikkben pedig arról, hogy az otthonunkat hogyan tehetjük meghittebbé a díszes karácsonyi időszak után - ahelyett, hogy depresszióba süllyednénk.


Ti mivel teszitek szebbé, jobbá ezeket a borús téli napokat?

.

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Én általában karácsonyig szeretem a telet, utána pedig előkerül először is a Napsütötte Toszkána könyv változata, aztán meg a youtube-on a nyári erdei madárcsicsergések (nature and forest sounds 10 hours).
Persze a sütisütés is segít- jó illat, meleg konyha, finom végeredmény), meg az alkotás a varrósarokban, az bármikor felvidít. :)

boGár krea írta...

Na igen, én is épp most olvastam el a Napsütötte Toszkánát.
A madárcsicsergés szuper ötlet, felveszem a listámra. :)