5+1 - letölthető naptárak 2015-re

 Évről évre saját kezűleg készítem el naptárainkat. Egyet a konyhába, ahol mindenki látja és a család összes programja szerepel benne. Egyet a gyerekszobába, amibe a srácok számára fontos napok vannak jelölve. Egyet pedig a műhelybe, amibe a havi, heti munkaterv és a napi beosztás is bekerül.

Ugyanakkor mindig összegyűjtöm mások ötleteit, hogy inspirálódjak belőlük.
Ide most a letölthetők közül sorolok párat, hogy akinek eddig nem  sikerült beszerezni, elkészíteni, annak megkönnyítsem kicsit a dolgát.

 Marguerite&Gribouilli  fekete-fehér grafikája igazi dísze lehet az irodának. Havi beosztású naptár.


Oh the lovely things hasonló szerkezetű, játékosabb rajzolatú naptára.


Én Botanical Paperworks naptár beosztását részesítem előnyben. Elég hely van rajta a fontosabb teendők bejegyzéséhez és egyben láthatjuk a teljes hónapot.


Hasonló, de színesebb változat The tomkat studio és The taylor house havi naptárja.


Mániám a noteszek - bár nagyon igyekszem  keveset venni belőlük, nem könnyű! -, így természetesen van füzetem is, ami a 2015-ös terveket, beosztást tartalmazza (a többi meg mást :) ). Én ezt is magam írom, rajzolom, de ehhez is találhattok letölthető mintákat. Nagyon tetszik például az AKA design tervezője.


Magyarul is vannak elérhető változatok, például Urban Eve oldalán rengeteg letölthető plusz oldallal, kiegészítőkkel.

.
.

Nincsenek megjegyzések: