Karácsony 2014

Mivel beköszöntött a november és az idő pár napja eléggé hűvös, már-már télies, ezért bátorkodom itt is összegyűjtve megmutatni az idei karácsonyi újdonságokat.


Igen, tudom sokakat bosszant, hogy már októbertől tele vannak a boltok karácsonyi díszekkel, téli dekorációkkal, de én látom ennek a jó oldalát is. Például ha csak a praktikus szempontokat nézzük: három hónap alatt sokkal könnyebb bevásárolni a kisebb és főleg nagyobb dolgokat, mint egyszerre decemberben. Alaposan át tudjuk gondolni kinek mit adhatnánk, készíthetnénk és van is időnk rá, hogy ne az utolsó pillanatban összedobott ajándékkal állhassunk elő.

A másik nézőpont egy kisebb réteget érint, a karácsony mániásokat, akik a nyár elmúltával már erre az ünnepre várnak és készülődnek legalább lelkiekben és tervek szintjén minimum. Bevallom én is ilyen vagyok, épp ezért inspirálónak találom a legtöbb témába vágó ötletet és örömmel tölt el az ünneplőbe öltöztetett épületek, terek, sőt üzletek látványa is.





Végül az utolsó, ami számomra fontos, hogy mire már mindenki szívesen foglalkozik az ünnepi előkészületekkel, nekem már kész kell lennem sok-sok karácsonyi alkotásommal. Hogy szebbé varázsolhassam a ti ünnepeteket is, de a saját családom se szenvedje meg hiányomat. :)

Minden karácsonyi dísz ide kattintva elérhető.
Rendeléseket, kérdéseket, kéréseket is szeretettel várok bármely elérhetőségemen.
Örömteli, nyugalmas készülődést kívánok nektek is!


2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Szépségesek, főleg a macik :) Viszont a meskán a 6 db-os leírásában 12 db-ot írsz. gondoltam szólok, nehogy valami okos vevő belekössön.

boGár krea írta...

Köszi Gina! Már javítottam is. Puszi!