Ha elmúlt karácsony...

Bár nagyon örülnék, ha az egész tél a karácsonyról szólna - legalábbis ami a fényeket, színeket, hangulatot illeti -, itt az ideje, hogy megtanuljam élvezni a tél karácsonymentes időszakát is! Évről évre előkerül ez a probléma, tavaly is összegyűjtöttem azokat a dolgokat, ami igenis jó a télben. Kár, hogy folyton győzködni kell magamat! :) Idén más oldalról közelítem meg a témát.
Bevallom, én nagyon szeretem a fényben, díszekben pompázó otthonunkat. Ezért nehezen is szánom rá magam, hogy lebontsam a karácsonyfát és leszedegessem a díszeket az ablakokról, polcokról, párkányokról. Mivel azonban nem húzhatom tél végéig, sőt itt az ideje, hogy visszakerüljenek a dobozokba, más ötletek után kellett néznem, hogy valamelyest mégis megmaradhasson ebből a meghitt hangulatból egy kevés.
Az természetes, hogy a gyertyák, lámpások maradnak, sőt esetleg még több kerül belőlük mindenhova, hiszen ahogy haladunk a télben előre, egyre inkább hiányzik a fény. És mennyivel kellemesebb a gyertya lángja, mint a villanykörte fénye.



Aztán itt vannak a fényfüzérek. Ezek közül is fent hagyok egy-egy darabot még egy-két hónapig.


Készítek új párnahuzatokat, előveszem a meleg plédeket, ezek is nagyban hozzájárulnak a nappali, háló hangulatához.



Most látom csak, mennyi barnát, szürkét gyűjtöttem ide. Épp olyan, mint amit az ablakon kinézve láthatok. Számomra mégis meghitt melegséget sugároznak ezek az összeállítások.
Persze lehet színekkel feldobni a lakást. Én most a pirosakat elrakom és egy kevés ezüst, esetleg kék kerül majd dekorációnak.


Végül álljon itt egy mókás megoldás a téli dekorációra: fázós lábú székek és asztalok lábára köthetünk zoknit. Ebben a színösszeállításban  már a tavaszt idézi.


 Képek forrása és további ötletek elérhetőek a pinterest gyűjteményemben, ott rájuk kattintva.

Nincsenek megjegyzések: