Memória ellen

Használtok naptárakat? Nekem több is van egyszerre és általában magam készítem őket, mert ez számomra a legegyszerűbb és pont olyan, amilyenre szükség van. 
A hűtő ajtajára - mert itt mindig látom - laponként teszem fel az aktuális hónapot. Ezen sok üres négyzet szerepel, amibe csak a családi ünnepek és persze év közben a napi fontos események kerülnek. Ehhez hasonló:


Van ezen kívül egy listaszerű, ami a műhelyben lóg, ebbe a munkával kapcsolatos dolgokat, megrendelések határidejét, a vásárok időpontját írom bele. Ilyesmi:
Ezek mellé kell még egy hordozható, pici verzió, de azt nem én készítem. :)

Ha ti nem vagytok olyan elvetemültek, hogy megrajzolgassátok magatoknak a naptár lapjait, rengeteg letölthető, gyönyörű darabot találhattok az interneten. Szemezgettem nektek párat:

Egyszerű leveles grafikával, a letölthető változatot itt találjátok.


Bagoly őrülteknek(bocs!) itt található kész és személyre szabható változatot is.


Kokeshi babás, játékosabb verzió, innen letölthető.




Persze a széles kínálat ellenére is előfordulhat, hogy saját magatok szeretnétek megalkotni a legmegfelelőbb darabot, de nem szeretnétek kézzel rajzolni, írni, akkor többek közt itt rengeteg naptár készítő program közül választhattok.
.
.

Nincsenek megjegyzések: